Followers

vrijdag 20 mei 2011

Ki ki waar ben je?


Goedemorgen lieve volgers,

Ik heb nu toch maar even besloten om mijn kaartje 's ochtends te posten i.p.v. 's nachts hi hi. Het is toch weer een latertje geworden, maar ik wilde de kaart toch afmaken. Ik heb voor het eerst nl. de kaart gestikt met de hand. Is het niet mooi geworden? Ik had nog een mal die ik eigenlijk niet gebruikte, maar ik zag dat daar de stikselafmetingen precies hetgeen was dat ik nodig was. Voor de tv dus een uur zitten borduren. Das weer even geleden zeg...

Ik wil met deze kaart meedoen aan de challenge 111 van Stamp with fun - pink/green

Gebruikte materialen:
Bazzil cardstock lichtgroen en lichtroze
Tilda designpapier kitchen garden
Magnolia stempel
copic markers
kant van de markt
Martha stewart vlinderpons
tekststempel Marianne design
afrondpons, Nellie snellen blaadjespons
inkt van de markt
bedel, plakparels, roosjes

Ik ben weer benieuwd wat jullie van deze schattige dame vinden.

Fijne zonnige dag gewenst!

Liefs, Chantal

12 opmerkingen:

  1. Hoi Chantal, wat een super lief kaartje. heel mooi ingekleurd en hele mooie kleuren gebruikt!
    Groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ohhhhhhhhhhhh wat een schatje en zo mooi ingekleurtsuper meis

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi,

    Wat een snoeppie zeg.
    Mooi papier en ingekleurd.
    Even n vraag!!!!!
    WAt voor n boorduurmal heb je dan gebruikt????
    Borduren is niet zo moeilijk,MAAR recht blijven wel. Groeten WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Chantal,
    Ti's weer een poepie hoor. Lief die kleurtjes zo, en mooi ingekleurd hoor.

    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. owwww wat is ze lief geworden
    Leuk dat stiksel ook
    En die kleuren wow mooi hoor
    Ook de vlinder pons Superrrrrrr
    al met al een mooie kaart
    knuffffffffffff xxx ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt Chantal!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Chantal,
    Je hebt weer een BJOETIE gemaakt...vroeg of laat ☺☺☺
    Alvast een heel fijn en ☼-nig weekend toegewenst.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Chantal',In een woord een PLAATJE!!!
    Je kampt met hetzelfde euvel als ik.Het wordt elke avond een latertje.Want de kaart moet af. (ha hahah) het is ook zo leuk.
    Groetjes van Marian en prettige zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Chantal,
    Wat een waanzinnig mooi kaartje,
    mooi papier en super ingekleurd!!
    Groetjes Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dank jullie wel allemaal voor jullie lieve reacties! Groetjes en fijne avond nog! Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Chantal,
    Ik kwam via het hoccyjournaal op je blog terecht en ben meteen volger geworden...wat een schitterende kaarten maak je.
    Ik ben nog maar net begonnen met inkleuren en doe dat met distress inkt maar ik vond het nog best moeilijk (kijk maar eens op mijn blog ;-) )
    Ik ben heel benieuwd wat er verder nog gaat komen bij je...
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Chantal...
    ook ik ben via je topic op HJ bij de blog beland.
    Je kaarten zijn schitterend; deze wil ik blijven volgen!!!
    CG Angela
    http://mijnhobbyhonk.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal