Followers

donderdag 9 juni 2011

Almost Candytime!

Hallo allemaal,

Na nu een maand bezig te zijn met mijn nieuwe blog, heb ik ondertussen al 43 volgers. Wat leuk om van iedereen steeds de leuke reacties te lezen. Ik ben zo blij, dat ik als blijk van waardering een candy ga weggeven! Houd dus vooral mijn blog in de gaten het komend weekend... De rest houd ik nog even geheim hi hi..

Hi everybody,

Since one month that I have my new blog, I already have about 43 followers. What nice to read all the sweet reactions of everybody. I am so happy, that I will give away a candy soon as a token of appreciation! Keep an eye on my blog this weekend... The rest is still a secret and will follow hi hi...

Love, Chantal

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal