Followers

dinsdag 30 augustus 2011

Time flies...


Hoi allemaal,

Wat een lieve berichtjes heb ik allemaal van jullie ontvangen op mijn kaart en felicitaties voor mijn trouwdag! Dank jullie wel allemaal!

Vandaag heb ik een kaartje gemaakt voor een collega die helaas morgen voor het laatst is. Ze heeft een geweldige nieuwe baan waar ze donderdag start. Het beeld dat ik bij deze Tilda heb, is dat zij gepakt heeft voor haar volgende uitdaging en nieuwe toekomst.

Met deze kaart doe ik graag mee aan een aantal challenges:
1. Simon Says Stamp challenge - simon says use Dawny's sketch
2. Magnolia-licious challenge blog - 10th inspiration challenge
3. Anything goes challenge blog - challenge 48 inspired by tv/film. I am inspired by the film Far and Away with Tom Cruise & Nicole Kidman.
4. Papertake Weekly challenge - dies to die for

Hieronder een close-up van Tilda en de copicnummers die ik gebruikt heb:

Gebruikte materialen: Bazzill cardstock, Maja design papier, Crealies border stans, Cheery Lynn swirl, Nestabilitie, Magnolia stempels, WOC roosjes en bloemen, Pearlpen, distress inkt walnut stain & Antique linnen, tekststempel (weet alleen niet meer waarvan helaas), kant, copic markers.

Ik lees altijd graag jullie berichtjes en ik kijk er weer naar uit!

Veel liefs, Chantal

25 opmerkingen:

  1. Erg leuk kaartje, daar is je collega vast heel erg blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig leuk kaartje nou inderdaad toepasselijker kan niet!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart Cnhantal echt een plaatje daar zal ze wel heel blij mee zijn

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart Chantal, en alsnog van harte gefeliciteerd met je trouwdag hoor! Groetjes frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende kaart en ja, altijd jammer als een leuke collega weg gaat...
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart weer Chantal, mooie kleuren heb je weer gebruikt.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een prachtig kaartje chantal!
    hier zal je collega vast heel blij mee zijn
    groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. schitterende kaart chantal
    erg mooi gemaakt
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Erg leuk gedaan met een mooie bijpassende stempel!

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Chantal,

    Wat een mooie kaart!
    Heel leuk.

    Groetjes,
    Melissa

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtig blog heb je. Kwam via via bij je terecht. Ik zie dat je ook heel veel creaties met Magnolia's maakt. Ben ik ook helemaal weg van. Ik heb soms alleen te weinig tijd om er wat mee te maken. Ben gelijk je volger geworden, kan ik je in de gaten blijven houden.

    Groetjes Astrid.
    http://creaastrid.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooi kaartje!! Wat een leuk idee om die stempel op die manier te gebruiken!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een super mooi kaartje. Een erg leuk plaatje voor dit doel!
    Groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Geweldig kaartje weer Chantal!! Super mooi ingekleurd.

    Liefs Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  15. gorgeous card Chantal love the image thanks for joining us at PTW hugs Jill xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Chantal,
    Via Ineke kwam ik op je blog terecht. Wat een prachtige kaarten maak je zeg! Ik ben dan ook volger geworden en kom nu vaker langs!
    tot blogs!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. nog proficiat met je trouwdag en wt een schatje is dit weer, mooi hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik zag je kaartje al even voorbij komen op het HJ, maar heb hem hier nogmaals bewonderd hoor, ik vind hem....SCHITTEREND!!!
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige kaart is dit weer Chantal!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een Super mooie kaart zeg en ook zo mooi ingekleurd!!

    Groetjes,Wilga

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt zeg, en de kleuren schitterend.
    groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  22. So sweet, love that image and those swirls are just gorgeous! Thanks for joining us at Anything Goes, hope to see you again soon! x

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wat zijn je laatste kaarten weer mooi geworden, die hieronder staat is ook al zo mooi, en lekkere frisse kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hi Chantal
    Love your card, beautiful colouring and such pretty flowers.
    Thanks for joining us at the Anything Goes Challenge. Join us again soon. Julie (GDT member)

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal