Followers

maandag 12 september 2011

Especially for you...


Hoi allemaal,

Dank jullie wel voor alle lieve reacties op mijn eerste Derwent kaart! Ik vond het zo leuk om het allemaal weer te lezen! Ik ben helaas wat snipverkouden en ik hoop dat het niet door zal zetten. Mijn dochtertje was verkouden en dan kom je er eigenlijk niet meer onderuit hè? Dit keer ben ik wel weer terug naar mijn vertrouwde copics en heb dit keer weer een Hanglar & Stanglar dametje gekleurd. In de Magnolia Ink van de laatste keer stonden kleurencombinaties met rood haar. En jaaaaaa.... dat moet ik als roodharige uiteraard even uitproberen. Ik vind het aardig gelukt!

Deze kaart wordt voor een lieve vriendin die deze week jarig is en die best van klassiek, maar strak houdt. Ik wilde voor een challenge bij een club een zwart/witte kaart maken als hoofdkleur. Poeh wat is dat moeilijk en ik hoop dat zij dit zwart/wit voldoende vinden...

Ook wil ik graag meedoen met deze kaart aan de volgende challenges:
1. Just Magnolia & Hanglar Stanglar challenge blog - challenge 23 a sketch for you
2. Lovely Hanglar only challenge blog - challenge 33 From/Hearts
3. Club Card & Scraps - wedstrijd september een zwart/wit als hoofdkleur op kaart

Mijn gebruikte materialen zijn: Bazzill cardstock wit, zwart, Design papier My Minds Eye Lost & Found Sunshine, Stempel Hanglar & Stanglar, tekststempel Marianne Design,Distress inkt walnut stain & antique linnen, lint, kant, Wild orchid craft bloemen en roosjes, pearlpen, copic markers. Voor de nummers heb ik weer een close-up van de stempel gemaakt en zie hieronder.


Ik wens jullie allemaal weer een fijne avond en tot de volgende post!

Veel liefs, Chantal

20 opmerkingen:

  1. Hoi Chantal,

    het is vervelend dat je verkouden bent, maar je kaartje is prachtig! Mooie kleurencombi.
    De kraft cardstock kan ik niet vinden dus heb ik het zustertje tilda maar gewoon op wit gestempeld.
    Ik denk dat ik hem morgen afheb.
    Fijne dag en geniet 'n beetje van het zonnetje.
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh what wonderful, adorable card.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig kaartje, dat rode haar is inderdaad erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattig kaartje, het rode haar is je perfect gelukt ! Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaartje. Heel mooi gekleurd. Vind de kleurencombinatie ook erg mooi.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig kaartje Chantal
    schitterend die kleuren.
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi kaartje weer!! Het inkleuren is mooi zeg!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig is je kaart Chantal!en een hele mooie kleurencombinatie.Enig!!!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart Chantal echt een toppertje

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi,
    Wat een prachtige combinatie weer.
    Sterkte met de verkoudheid!!!!

    Groeten WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  11. het is wel weer een superkaartje hoor chantal
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een hele mooie kaart, leuke kleuren combi en geweldig gekleurd! Je kaart in de post hieronder is ook super mooi, het kleuren op kraft is je goed gelukt! Ik wil dat binnenkort ook gaan proberen maar het lijkt me inderdaad best moeilijk!
    Beterschap!!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige kaart Chantal en met een hele mooie kleurencombinatie!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je kaartje is schitterend Chantal. Wat blijven deze lieve hanglars toch leuk he?

    Groetjes van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie kaart! Lieve groetjes van Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  16. This is beautiful! I love the image and those colors. Great card.
    Thanks for joining us at Just Magnolia and hAngler this week!

    Hugs, Mindy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. gorgeous card great colour combo thanks so much for joining us at lovely hAnglar only this week
    hugs sara x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. A wonderful card you´ve made...fantastic colors and details :0)))

    Thanks for playing with us at lho ;0)

    Hugs Nicole

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal