Followers

zondag 11 december 2011

Fijne feestdagen!


Hoi allemaal,

Hier ben ik weer met een kerstkaartje! Ik hoop dat ik alles voor mijn blog-, hobby- en clubmaatjes ga afkrijgen... Vergeef het mij als je mij een kaart hebt gestuurd en je er geen zelfgemaakte voor terug krijgt... Zoals jullie weten ben ik echt net pas begonnen aan kerstkaarten en kan de achterstand gewoonweg niet meer inhalen ben ik bang...

Ook heb ik wederom supernieuws (al zeg ik het zelf hi hi). Naast dat ik voor Duymelot Design Team gekozen ben als gastdesigner, is dit zojuist ook gebeurd bij Simply Magnolia naar aanleiding van mijn boekkaart/shakerkaart voor de kerst! Ik ben er zo blij mee!!!

Deze kerstkaart wil ik graag laten meedoen aan de volgende challenges:
Magnolicacards challenge - kerstkaart groen/rood
SEME Challenge - sketch with option Christmas
Simply Magnolia - Christmas challenge

Gebruikte materialen:
Papier: Bazzill cardstock, My Minds Eye Holly Jolly
Stempel: Magnolia Tilda met hulsttak, tekst+ randstempel bij Action
Stansen: Magnolia Swirl, Spellbinders poinsetta
Bloemen: Wild orchid craft asters en bloempjes
Distress: Walnut Stain, Aged Mahagony, Antique Linen
Embelissements: kroontjes, brad, kant
Copic markers (nummers zie hieronder bij de close-up foto)


Nog een fijne zondag en tot de volgende keer weer!

Lieve groetjes,
Chantal

16 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje Chantal. Gefeliciteerd met je gastdesignerschap.
    Groetjes Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw zeg echt een prachtige kaart en een supermooie kleur dat donkerrood echt kerst!!
    Gefeliciteerd met je gastdesingerschappen (wat een raar woord als ik het intik eigenlijk) heel veel plezier met het designe voor deze blogs!!!
    Lieve groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wooowwww wat een schitterend kaartje weer zeg!!! Wat leuk dat je gast designer mag zijn, gaaf zeg!!! Succes ermee!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ohhhhhhhh wat een mooie kaart Chantal en van harte meis je verdiend het om desinger te zijn heel veel succes

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd Chantal, wat leuk dat je gastdesigner bent geworden. Ben benieuwd wat je daarvoor gaat maken. Je Kerstkaarten mogen er ook zijn hoor, dit is wederom een beauty.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je valt aardig in de prijzen, Chantal, leuk voor jou. Ook deze kaart is erg mooi. Groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. superleuke kaart, supermooie kleuren chantal
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. prachtige kaart Chantal! proficiat met je gast-dt, je boekkaart was ook geweldig mooi:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig kaartje en proficiat met je gast dt-schap.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hij is weer helemaal super Chantal en GEFELICITEERD dat je ook gast DT bij bent Simply Magnolia!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jij hebt de smaak aardig te pakken hoor met de kerstkaartjes en die maak je al net zo mooi als je andere kaartjes, dus blijf vooral zo doorgaan. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauwwww Chantal wat een schitterend kaartje
    Prachtig die kleuren!!!!

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. heej chantal wat een super kaartje hoor vind vooral de stempel erg leuk en de kleuren papier passen heel erg mooi bij elkaar.
    bedankt voor het meedoen in onze challenge.

    groetjes celine van www.magnoliacardschallenge.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauwwwwww Chantal ,wat een prachtige kerstkaart. Supermooi ingekleurd en wat een mooie scrappapier heb je gebruikt. Een hele fijne dag en groetjes van Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. So beautiful. Lovely coloring and I really love this layout. Nice stamping! Thank you for joining us for this weeks Simply Magnolia challenge.
    Hugs Bonnie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Proficiat met je gastdesignership!!! En wat een prachtig kaartje!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal