Followers

woensdag 14 december 2011

Geschenktasje - Gefeliciteerd!


Goedemorgen allemaal!

Ik zit op dit moment in de herrie, want mijn trappen worden vandaag, morgen en overmorgen gerenoveerd! We krijgen een prachtige notenhouten trap, maar daar moeten we even voor afzien ha ha. Ook wederom weer bedankt op de overweldigende reacties op mijn kaarten! Ik word daar altijd zo blij van! Superlief van jullie! Ook wil ik jullie herinneren aan mijn candy! Het is echt absoluut de moeite waard hoor! Dus als je een leuk cadeautje wil ontvangen, geef dan vooral een reactie, de kleur van je versieringen in de boom en een getal onder de 200 in mijn topic hierboven!

Gisteravond heb ik samen met mijn moeder heerlijk gefreubeld. Ik heb haar geholpen om ook zo'n kersthanger te maken en ik moet zeggen: het was haar aardig goed gelukt! Ikzelf moet nog wat mannenkaarten maken, omdat er de komende weken wat mannen jarig zijn! En laat ik die nou nooit echt op voorraad hebben...

Ik heb dit keer gekozen voor Teddybo en ik heb er een geschenkentas van gemaakt, zodat wij het cadeau dat wij in gedachten hebben er gelijk in kunnen doen. Ik vond het onwijs leuk om te maken! Er zullen er zeker nog wat volgen!

Met dit tasje/kaart wil ik graag meedoen aan de volgende challenges:
Stamp with fun - gift wrapping
Sketch Saturday - sketch 185

Mijn gebruikte materialen zijn:
Stempel: digistempel Teddybo with present
Papier: Bazzill en My Minds Eye (type even niet bij de hand sorry...)
Stansen: Nestabilities circles
Extra's: juteband, lint, brads, knoopjes, scrappersfloss, parelpen
Ingekleurd met: copic markers (zie de close-up hieronder voor de nummers zoals altijd)


Tot snel weer! Ik denk dat ik morgen een heerlijk dagje ga freubelen, want verder kan ik weinig doen met die mannen om mij heen!

Lieve groetjes, chantal

21 opmerkingen:

  1. wat een enig tasje heb je gemaakt Chantal!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schitterend! prachtig papier, leuke details met de knoopjes en een super layout!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Chantal,

    Allereerst succes met de traprenovatie ! Ik zou zeggen ik kom kijken maar ik denk dat het een beetje ver is en dat in deze drukke kaartenmakerstijd (!!). Je tasje is zoals altijd schitterend ! Succes met de challengs !

    >Goetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig tasje Chantal en succes met de herrie!!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattig kaartje, heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gaaf tasje Chantal!! Mooie kleuren gebruikt!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. How adorable!!!! Love this cute image and you did a phenomenal job coloring and showcasing this sweet bear.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leukerd van een kaart.
    Alles past zo mooi bij elkaar.
    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super supergaaf Chantal !!! Die Teddy Bo blijft zo mooi ! Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een geweldig leuk kadotasje!!! Super!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een geweldige tas heb je gemaakt heel leuk voor de mannen en Teddy Bo past er helemaal bij

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een superkaart weer chantal
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een superleuk tasje heb je gemaakt Chantal weer eens iets anders!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Superleuk weer en succes met de trap. Groetjes frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk tasje, Chantal je hebt ook heel mooi papier gebruikt en Teddy Bo is helemaal te gek, ik vind hem ook zo grappig.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super mooi tasje geworden mooie kleuren. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Goeiemorgen Chantal Meid wat een schitterende Teddy Bo tasje heb je gemaakt. Zo mooi gekleurd,prachtig.! Een hele fijne dag met de mannen,maar je krijg er wat moois voor terug. Lieve groetjesssss van Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke teddy bo groetjes renate (manilily23) clubs.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een schattig tasje,helemaal super.
    Groetjes van marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat prachtig gekleurd die Teddy Bo, super! Echt heel leuk om zo'n cadeautasje te geven denk ik!

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal