Followers

dinsdag 29 oktober 2013

Kerstlaars! Uitwerking van Sandra's Scrapshop DT-dag!


Goedemorgen allemaal!

Op 12 oktober heb ik mijn eerste Design Team dag gehad van Sandra's Scrapshop waar ik sinds augustus aan deel mag nemen. Het was een supergezellige dag met Sandra en Karin, waar we niet alleen maar hebben gekletst en thee gedronken, maar ook onze handen uit de mouwen hebben gestoken.

Karin had nl. een kleine workshop voorbereid voor ons en dat was deze kerstlaars. De laars hadden wij alledrie af op de dag zelf, alleen moesten wij nog de aankleding doen. Uiteindelijk zijn onze laarsen allemaal klaar en willen wij jullie natuurlijk graag het eindresultaat laten zien!


Dit is mijn uitwerking geworden. Deze hangende Tilda is wel een van mijn favoriete Tilda's, aangezien je haar voor zoveel doeleinden kunt gebruiken en aan kan laten hangen hihih. Dus nu vond ik het ook leuk om haar hieraan te laten bungelen. 


Verder heb ik kralenlint rondom de schoen bevestigd en snowtex rondom gesmeerd, zodat het lijkt dat de schoen in de sneeuw staat. Ik moet er wel bij zeggen... Ik zat op de camping toen ik de laars afmaakte en was een beetje uitgeschoten met de snowtex... Ik kon het helaas niet meer herstellen, omdat ik niet de juiste spullen daarvoor dus bij mij had... Dus ik ben hierover zelf wat minder tevreden... 


Karin had al eens een prototype gemaakt waarop zij schitterend wol had gebruikt en dat vond ik zo leuk dat ik van haar een bolletje meekreeg. Dit heb ik dan ook nu op de deksel bevestigd. Nogmaals dank Karin!

Verder heb ik aan de onderkant van de bovenrand laars een kantje gedaan, zodat het toch mooi afgewerkt is. En ik heb de Tim Holtz hulstbladeren gebruikt en bloemen van Wild Orchid Crafts. De deksel kan ook open en dan kun je er een klein cadeautje of snoepjes indoen om aan iemand weg te geven.


Ga ook vooral eens een kijkje nemen op het blog van Sandra en Karin wat voor mooie creaties zij gemaakt hebben van de kerstlaars! Let op: hiervan is geen patroon te koop in de webshop bij Sandra's Scrapshop! Dit is dus een patroon dat Karin voor ons geregeld had, maar toch wilden wij jullie het eindresultaat laten zien van onze gezellige DT-dag!



22 opmerkingen:

  1. Schitterende laars leuk hoe je hem bewerkt hebt.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. deze laars is ook al zo schitterend gemaakt net als bij de andere dames, toppie.
    groetjes jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een schitterende laars Chantal. Zo leuk om dat met zijn drietjes te maken. LOL.
    Leuk dat die oomk open kan aan de bovenkant. Niet leuk, dat we hem niet kunnen namaken. gtapje !!!!
    gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend Chantal!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. WOW!!!! Fantastic project! I love it!!! You finished it perfect! Details are beautiful an Tilda... stunning!!
    Hugs, Barbara GR

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow this is stunning love everything about it. You are one clever lady xxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. super gaaf, echt heel erg mooi.
    liefs alice

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wauwww wat een super leuke creatie!!!!
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is je laars gaaf geworden! En je Tilda is geweldig!

    Wat leuk dat jullie zo'n gezellige dag hebben gehad!

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou, met alle liefde gegeven hoor Chantal ;p ik vind het echt super leuk om jouw versie van de kerstlaars te zien!

    Liefs, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nou Chantal, in een woord GEWELDIG. Wat een pronkstuk is dat geworden. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat ontzettend leuk gedaan Chantal, erg mooi met het bontrandje!
    gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Your Boot is Amazing! Do you sleep your mind must be creating none stop!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. OOOOOOOOOOOOOOOO Wat is die gaaf !!!! Prachtig gemaakt. En wat gezellig zo'n DT-dag met jullie drietjes .... jammer dat er GEEN patroon van is. XX Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw Chantal. Dit is gewoon prachtig. Heel mooi.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Chantal, wat een prachtige laars heb je gemaakt, Leuke details! Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dit vind ik echt een goede, Chantal. Ik heb nog nooit een patroon bij Sandra gekocht en nu ik hier jou oh zo schitterende laars zie, vind ik deze zoooooooooooooooo gaaf dat ik dacht, die wil ik ook wel een keertje maken......wahahahahahh en dan zeg jij dat deze niet te koop is in de webshop. Dit vind ik echt een goede!! Afijn, pech voor mij LOL!! Maar wat is je laars mooooooooiiiiiiiiii!! Kijk mijn ogen uit en zit hier helemaal met open mond te genieten, dat mijn dochters zeggen, close your mouth dear.....(LOL, ken je de film Pretty Woman?) Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal