Followers

zondag 27 oktober 2013

Sparkle - LHOSM #81


Hoi allemaal!

Vandaag wil ik jullie mijn kaartje laten zien die ik speciaal voor mijn dochter gemaakt heb voor haar verjaardag. Ze was vorige week jarig en wilde heel graag een kaartje van mij in de kleur roze/paars. Nou dat is wel gelukt volgens mij hihihi.

De kaart is ook gelijk mijn DT-kaart voor Lovely Hanglar or Sweet Magnolia Challenge, waar vandaag een nieuwe challenge van start gaat met als opdracht: Sparkle! Kom vooral een kijkje nemen op ons blog wat voor moois de andere dames gemaakt hebben en doe gezellig mee. Ik hoop dat ik je met deze kaart heb kunnen inspireren.

Gebruikte materialen:
Stempel: Fairy Dust Tilda - Fairytale Collectie 2010
Papier: Magnolia - Sea Breeze collectie 2013
Snijmallen: doohickey orchidee Magnolia, doohickey tag Magnolia, doohickey swirl Magnolia, Tim Holtz vlinderborder, 
Diversen: bloemen Wild Orchid Crafts en Live and Love Crafts, glinsterbedel ook gekocht bij Live and Love Crafts, Mold podge frame, parels, Frantage shabby white, kant en seem binding.



Ik heb mijn stempel ingekleurd met mijn copic markers. 
Huid: E13,11,00,000,0000,R20,00
Haar: E55,53,51,50
Paars/roze: R89,85,85,83,81,RV000
Achtergrond: N7,5,3,1,0


Ik wens iedereen nog een fijne zondag en tot de volgende keer.


25 opmerkingen:

  1. wauw ook weer zo'n mooie kaart prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog van harte gefeliciteerd meis met je dochter! En wat een mooi kaartje heb heb voor haar gemaakt! Daar zal ze heel blij mee zijn geweest. En zo te zien hebben jullie gisteren een hele mooi gezellige clubdag gehad! Ik heb wat gemist geloof ik, hihi. Maar volgende keer ben ik er weer bij hoor!
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wooow Chantal wat is dit mooi gedaan...je dochter is hier super blij mee dat weet ik zeker!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gorgeous card Chantal,
    love the pink and all sweet details around her
    hugs Tamara
    thanks for your visit and tresured comment on my blog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. schitterend en weer keigaaf gemaakt meis, knuf, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig kaartje
    En super mooie kleuren
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. En of het sparklet. En nog zo'n kaart die een ereplekje krijgt en dit keer bij je dochter. Een bjoetie eerste klas zeg!! Kom gewoon ogen te kort. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Stunning I'm sure your daughter loves it xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een beauty weer Chantal, en nog gefeliciteerd met je jarige dochter.
    groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Woww,prachtige kaart, daar zal je dochter vast heeel erg blij mee geweest zijn. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een plaatje, heerlijk in rose, ben ik dol op!
    Liefs Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. schitterende kaart Chantal.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw wat een prachtige kaart had je voor je dochter gemaakt.Echt een bjoetie. groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wauw wat een prachtige sparckel kaart voor je dochter heb je gemaakt met die mooie orgdiéé bloem er op zo mooi

    zal ze blij mee zijn

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. So pretty! I love the colour and that gorgeous butterfly die, very sweet
    Hugs Julie P

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een dotje Chantal. Supermooi.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een pracht kaart Chantal had hem al op FB gezien het is een plaatje nog van harte met je dochter

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wow Wow Wow! She is Gorgeous! Loooove that Orchid!The Colours are Beautiful! wish here a Happy Birthday! I bet she Loved It!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hij is wederom prachtig meis, toppie!! Gefeliciteerd nog met je dochter.
    Liefs, Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wow super mooi gemaakt zeg!

    Groetjes
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  21. geweldig Chantal, kan me voorstellen dat ze hem prachtig vond. Zal ze vast heel lang bewaren

    groetjes Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wowwwwwwww super mooie kaart voor je dochter Chantal. Daar zal ze wel heel blij mee zijn. Wat een prachtige kleuren en details. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hallo Chantal,
    Nog gefeliciteerd met je dochter, en wat een sprankelende roze kaart heb je gemaakt,die zal wel in de smaak gevallen zijn.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal