Followers

donderdag 23 januari 2014

Marvelous Magnolia Challenge - Pretty Pearls


Hoi allemaal,

Het is weer eventjes terug, maar hierbij wil ik graag weer een kaartje laten zien aan jullie. Mijn termijn als DT-lid bij Marvelous Magnolia Challenge zit erop... Ik heb het met super veel plezier gedaan en dit is mijn laatste bijdrage als DT-lid. Ik wil Rina en het complete team dan ook graag bedanken voor de supergeweldige en warme tijd! Veel succes aan het nieuwe designteam die de komende periode van start gaat.


Doe gezellig mee met onze challenge! Deze luidt: Pretty pearls! Ik heb mijn parels terug laten komen in het rozenkant en boven en onder mijn kaart. Ik ben helemaal wauwsa van deze nieuwe Tilda-stempel en je ziet haar vaak al voorbij komen. Ik heb haar bewust zonder kaptafel gebruikt en juist een paspop, spiegeltje en in  het flesje zitten ook echte watten hahaha. Zie je Tilda al 's ochtends opstaan met muziek uit de radie (zie borderstans) en haar kleding van de paspop halen hahah. Ik vind het altijd leuk die verhaaltjes erbij te bedenken als ik een kaart maak.

Gebruikte materialen: 
Stempel: Tilda Rose Scent - Lost & Found Collectie 2014, tekst Magnolia Happy Birthday
Papier: Maja - Vintage Spring 2013
Snijmallen: Doohickey, Spellbinders, Memorybox muzieknoten
diversen: kant uit eigen voorraad, bloemen Wild Orchid Craft, Crackle paint, Frantage shabby white, Ute embossing poeder, parels

Hieronder nog even wat close-ups en kijk vooral eens wat voor effect dat Ute geeft (een beetje crackelee...):





Ik wens jullie allemaal nog een fijne dag en tot de volgende keer!

Lieve groetjes, Chantal

20 opmerkingen:

  1. She is SO perfect! I love the crackle and all the layers and embellishments

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schitterend kaartje Chantal!
    groetjes
    cordine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw een topper super mooi, welke stans is dat van de paspop?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een beauty heb je er weer van gemaakt..Ik vind hem super.
    groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. WAUW!!!!!!!!!!
    Ik ben verliefd...hahhahaha!! Schitterend Chantal en al die prachtige details. Kijk mijn ogen uit!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende kaart!!! Heel mooi geheel.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart Chantal. Leuk die details allemaal.De cracklepaint is ook erg mooi.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw!!!! Wat een plaatje is dat! Heel mooie kleuren en details, prachtige mallen! Perfect!
    Liefs, Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig kaartje Chantal. Ik vind de stans van Memorybox super!
    gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow Chantal, another stunner. Such a pretty colour scheme and I love the image and embellishments,
    I love coming to your blog, your cards are always such an inspiration.
    Have a lovely evening.
    Hugs Sharon. x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Stunning Work! Awesome Colours, Gorgeous Layers and Amazing Colouring! Have a Great Weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wooowww Chantal, wat super mooi zeg!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. This is stunning! I love your choice of embellishments and the cracked glass looks awesome, so pretty Chantal
    Hugs Julie P

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart Chantal! En hoe mooi je de oogjes van tilda hebt getekend, heel apart. Ook de paspop vindt ik supers!
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een geweldig mooi kaartje weer meis, prachtig!!!
    liefs, Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een geweldige kaart heb je (weer) gemaakt!!
    En deze stempel is ook ZOOO GAAF!
    Je details zijn super.

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. super mooi chantal dit kaartje met magnolia ja ze is echt een schatje dus ik heb haar ook in huis

    prachtige details allemaal de muzieknoten bloemmen flesje etc

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauwww wat een schitterende kaart Chantal,leuk die bijpassende details

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal