Followers

zondag 25 mei 2014

Voor een speciaal iemand...


Goedemorgen allemaal,

Vandaag heb ik wederom een vintagekaartje voor jullie. Morgen komt er weer een Magnolia! Maar vandaag wil ik jullie iets speciaals laten zien. Deze kaart heb ik gemaakt voor mijn lieve vriendin Marga die vandaag 25 jaar getrouwd is. Ik heb heel "stiekem" met haar dochters trouwfoto's geregeld en deze heb ik in sepia afgedrukt. Dit is dus Marga die op de kaart staat hihihi. Ze was er onztettend blij mee.

Het is een vierkante kaart en ik het Maja Vintage Summer Basics als designpapier gebruikt. In haar bruidsboeket zitten orchideeën en ook deze heb ik op de kaart laten terugkomen. De snijmallen zijn van Magnolia en Noor! Kant, bloemen, doily, berkenhartjes, wondgaas maken het geheel af.

Hieronder nog wat close-ups van de kaart:


Ik wens iedereen nog een fijne zonnige zondag toe! Morgen kom ik terug met een nieuwe (Magnolia)kaartje!


17 opmerkingen:

  1. Een hele mooie verassing voor haar en hem natuurlijk ook. Schitterend gedaan en nogmaals ook jij gefeliciteerd met je vriendin.

    Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Chantal,
    Een prachtige kaart voor het huwelijkspaar. Schitterend hoor.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kaart Chantal, leuk dat je de foto van het bruidspaar in sepia hebt verwerkt.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een hele mooie, romantische kaart !
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou,daar zal Marga zeker blij mee geweest zijn en haar man ook natuurlijk,want t is een super mooie kaart geworden.

    Groeten WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart Chantal en door de foto heel speciaal.
    Groetn, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wauwww wat een mooie romantische kaart heb je voor Marga en haar man gemaakt

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart Chantal. Zo leuk dat je foto van het bruidspaar hebt gebruikt, maakt het zo persoonlijk.
    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prachtige foto van Marga en haar man. Heerlijk jong ook hahaha!! En natuurlijk is Marga helemaal blij met deze schitterende kaart. What's nog to like!!! Ik blijf kijken naar al dat moois!! Marga boft maar met zo´n lieve vriendin! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw! Wat een prachtige kaart Chantal! Die zal Marga wel een ereplekkie geven denk ik, hihi.
    Heel mooi gemaakt hoor, liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart heb je gemaakt Chantal. Leuk met die trouwfoto van Marga.
    groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kaart weer, mijn complimenten.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schitterende kaart, zo leuk dat je een echte trouwfoto van Marga hebt gebruikt. Het is een plaatje geworden.
    Fijne dag, liefs Hanny♥, http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik kan me voorstellen dat ze er heel blij mee is Chantal!!! Ik vind het een super supermooie kaart!!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Was für eine herrliche und wunderbar romantische Karte.

    LG
    Ulla

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal