Followers

donderdag 3 juli 2014

Multcard by Sandra's Scrapshop


Goedemorgen allemaal!

Vandaag wil ik jullie graag op deze mooie zomerse dag in juli een Kerstkaart laten zien... Christmas in July! Deze kaart heb ik gemaakt met het schitterende multikaart patroon van Sandra's Scrapshop en die is vanaf vandaag in haar shop te koop!



Het patroon heet multikaart, omdat je er zoveel verschillende kanten mee uit kan. Je kan er een doosje van maken (open of dicht), een gewone kaart, fotolijstjes of zoals ik gedaan heb.... Een winterse schudkaart! Zoals je ziet, komt Edwin aangesleed in het winterse landschap en als je niet oppast sleet hij de kaart uit haha. 


Dit plaatje had ik al in januari gekleurd, maar nog steeds niet echt een kaart meegemaakt (schaam schaam), maar nu vond ik deze zo leuk om hiervoor te gebruiken.  Ik heb liqued applique gebruikt rondom de kerk en als sneeuw rondom...

Op deze boven- en onderstaande foto kun je goed zien dat ik het ovaal op de achterste basiskaart heb geplakt en de kaart kan gewoon blijven staan. Je ziet nu echt de diepte.


De ijspegel en kerstbomen zijn van Cottage Cutz, lantaarn en sneeuwsterren van Magnolia. Verder heeft deze kaart mijns inziens niet veel nodig, omdat het juist al het verhaal vertelt.... Hier en daar alleen wat bloemen, sneeuwvlokken/ballen en klaar is de kaart...


Hierboven zie je hoe de kaart neergezet kan worden, aangezien hij een goede stevige onderrand heeft. Ik weet dat Sandra twee schitterende voorbeelden heeft gemaakt met deze multikaart en Karin een prachtige fotolijst! Kom vooral een kijkje nemen op hun blogs en in de shop en ik ben zo benieuwd welke varianten jullie allemaal kunnen maken met deze schitterende nieuwe template Multikaart van Sandra's Scrapshop

Allemaal een mooie dag gewenst en tot de volgende kaart!


14 opmerkingen:

  1. Oh wow this is a stunning snow scene. Just love the snow droops at the top.
    Hugs
    Desíre
    {Doing Life – my personal blog}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super de supergaaf is je winterse schudkaart! Het is gewoon een plaatje. Zo leuk gedaan.
    Groetjes Tineke
    ps: ik ga je volgen hoor! Mss vind je het leuk om ook eens bij mij te kijken?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Chantal,

    Who zeg wat een schitterende winter kaart is dit en handig dat hij ook kan blijven staan en wat leuk met al die sneeuw ballen ziet er zo winters uit maar gelukkig is het vandaag eindelijk zomer bij ons ha ha!!

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, ik zag deze net op het blog van Sandra en ben helemaal weg van dit model. Ik vind dat je dit weer schitterend gemaakt hebt, echt een prachtige creatie.
    Liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Absolutely beautiful design Chantal! Fabulous!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat heb je weer prachtig gemaakt Chantal. Groetjes Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow Wow Wow! This one is just Amazing Love every little die about it!Enjoy your Week!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Just beautiful! I love the snow scene, nice work Chantal
    Hugs Julie P

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterende kaart.
    Ik vind hem super leuk en mooi gemaakt.

    Veel liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi winters tafereel. Prachtig.
    Groeten, aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. waue fantastic card absolutely fab

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauwwww zo mooi gemaakt Chantal en in het echt nog mooier. Mooie kleuren /details en wat een mooi patroon van Sandra. Fijn weekend lieve groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een gave kerstkaart Chantal met een onwijs leuk patroon van Sandra en je details zooooooo gaaf.. In het echt nog mooier. Super meis. Lieve groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal