Followers

zondag 5 april 2015

Happy Spring!


Goedemorgen allemaal,

Fijne Pasen allemaal! En met deze vrolijke lentekaart hoop ik dan ook jullie een beetje vrolijkheid te geven hihihi. Deze kaart heb ik gemaakt voor het Duymelot Design Team Challenge - april voorjaar met een dier erop. Doen jullie ook gezellig mee met de wedstrijd?

Ik heb voor deze kaart de volgende materialen gebruikt:
Magnolia stempels - Little miss Mumu and Barbed Wire from Summer Memories 2012
Design papier - Maja Vintage Spring
Dies - Magnolia tag, Noor! Design vlinderborder, Memory Box bladeren
Diversen - bloemen, wondgaas, seem binding, houten bast en haas
Copic markers


Ik hoop dat jullie mijn kaartje vrolijk vinden en wens jullie een Fijne Pasen!


6 opmerkingen:

  1. wat een scheetje geworden zeg, mooie kaart xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Easter Blessings to you Chantal - beautiful card! Mary x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijke, vrolijke lente kaart Chantal.
    Echt prachtig.
    Liefs Bianca.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Chantal,

    Wat een heerlijk voorjaars kaartje is dit die je gemaakt hebt.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauwww....het is weer een toppertje Chantal. Prachtige kaart weer. Leuk deze twee stempels bij elkaar.
    Fijne dagen,
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is such an adorable image Chantal. Love the shape of your card and the beautiful embellishments.
    Happy Easter to you and your family.
    Hugs Sharon. x

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal