Followers

woensdag 1 juli 2015

Juffencadeautjes


Goedemorgen allemaal!

Vandaag wil ik jullie graag de cadeautjes laten zien die ik gemaakt heb voor juffendag op school vandaag. De juffen vieren hun verjaardag altijd aan het einde van het jaar gelijktijdig. Ik heb een oudere SOL (ScrapOnline) van de Magnoliaclub weer eens van stal gehaald die Marga toentertijd verzorgd heeft. Dit is zo'n gave SOL voor dit soort cadeautjes! De basis is een blik Jodekoeken van Davelaar.

Ik heb 2 varianten gemaakt en kijk maar eens goed of je de verschillen kunt vinden hahahaha. 

De koekblokken heb ik vervolgens gepimpt met het vrolijke en zomerse papier van Noor! Design.  De tilda's heb ik ingekleurd met mijn copic marker.


Rondom de deksels heb ik kant geplakt en ook net aan de bovenkant van het koekblik. Hier en daar wat sisal geplakt op de deksel. 


Het is natuurlijk tijd om te relaxen voor de juffen, dus de houten woorden Relax komen hier goed van pas. De prachtige grote bladswirl is er één van Cheery Lynn.


Hieronder zie je het eindresultaat met een losse deksel en blik.


En de andere kant van het blik: 

Daarna ben ik dus de 2e variant gaan maken en zie hieronder nog even het resultaat.




Ik wens iedereen een fijne warme woensdag en tot morgen, want laat ik weer een kaartje zien!


2 opmerkingen:

  1. Hallo Chantal
    Wat een prachtige presentjes heb je voor de juffen gemaakt.

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauwwwwwwwww prachtig meis, leuk om eem oude sol weer terug te zien in een nieuw jasje. Zoooooo gaaf gemaakt, mooie kleuren en details. doeiiiiiiiiiiiiiiiiii Marga.

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal