Followers

zaterdag 3 oktober 2015

TFM #102 Anything but Square in Christmas theme


Goedemorgen allemaal!

Vandaag start er weer een nieuwe challenge bij Time for Magnolia Challenge - #102 Alles behalve vierkant in Kerstsfeer! Kom eens een kijkje nemen op ons TFM blog wat de andere dames van Team Tilda gemaakt hebben en doe gezellig mee! Je kunt er een prachtige geheime prijs van Magnolia zelf winnen!


Ik heb gekozen om er een boekkaart van te maken met de prachtige mal van Dutch Doobadoo. De basis is kraft en het papier is van Noor! Design - Shabby Christmas. De sneeuwsterren rand is een nieuwe stans die ik voor mijn verjaardag heb gehad en moest ik natuurlijk gebruiken. Deze is van Diesire! De wantjes en muursteentjes zijn ook van Dutch Doobadoo. Verder is de "Last Christmas" een tekststempel van Magnolia die ik met witte embossingpoeder heb bewerkt.


Het huis is de stempel Snowy Cottage van Magnolia - Waiting For Christmas 2014 en heb ik met dat leuke Foam Ball Clay van Craft Emotions behandeld. De muursteentjes hebben structuurpasta van Dutch Doobado erop gekregen.


Edwin on Christmas Eve komt uit de collectie Magnolia - Sweet Christmas 2011. Verder nog wat blaadjes en bolletjes van de Action en de bloemen zijn o.a. van Wild Orchid Crafts.

Ik hoop dat ik jullie blij heb kunnen maken met deze kaart en wens jullie nog een fijne zaterdag!


2 opmerkingen:

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal