Followers

donderdag 4 februari 2016

If friends where flowers....


Goedemorgen allemaal,

Vandaag een kaartje in eens voor mij heel andere kleuren! Oranje/zalm!!!! Dat is wel even iets anders, maar ik vond het superleuk om dit te doen. Ook weer helemaal in de vintagestijl....

Het designpapier is van Pion Design en dat is een al wat oudere lijn Fairytale of spring.... Het vintageplaatje komt ook van Pion en is uit de lijn Vintage garden. Verder heb ik een prachtige mal met ruitjes/raampjes gebruikt van Cheery Lynn. De overige producten heb ik gebruikt van The Ribbon Girl. Klik op de onderstaande links om direct naar het product te gaan.


Peach Autumn gold 10mm open rose

Ik wens iedereen nog een fijne dag en tot de volgende kaart!


6 opmerkingen:

  1. Prachtige vintage kaart en de kleuren zijn ook super mooi. GROETJES ADA

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Chantal wat een plaatje weer zeg en wat een prachtige combinatie van materialen . De kleur is ook super mooi ! Een droom van een kaartje weer ...
    Groetjes, fijne dag, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook deze is weer schitterend Chantal.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi Chantal. Zo romantisch. En de kleuren vind ik super.
    gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mijn mond valt weer open, echt een schitterende kaart! Deze stijl gaat jou ook zo goed af!
    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow.... schitterend en alles weer mooi op elkaar afgestemd, een toppertje./
    Liefs Hanny (tierelantijntjesblogspot)

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal