Followers

dinsdag 23 februari 2016

Old fashion typewriter


Goedemorgen allemaal!

Afgelopen zaterdag zijn wij (Margreet en ik) eens gezellig samen op stap gegaan. Dit was al weer eventjes geleden. We zijn samen naar de clubdag van Cards & More geweest en zij hadden voor de deelnemers dit project bedacht om te maken. Een typemachine! Hoe gaaf is dit dan!!! 

Het is een oorspronkelijk project van Tara Craft Studio dat zij hadden uitgewerkt. Er was al het een en ander voorgesneden, maar veel moesten wij zelf doen. Ik vond het echt een uitdaging, aangezien ik voor het eerst met softboard heb gewerkt. Hoe gaaf is dat spul zeg! Het is echt een stuk steviger dan alleen cardstock.


Het papier dat in de kit zat, was van Pion Design - Easter Greetings. Ik kon hem maken in mijn favoriete kleur. 

Het papier dat om de typerol heen zit, komt uit een oud prenten/gedichtenboek en die heb ik oud gemaakt. Verder heb ik een klokje van Scrapberry's gebruikt, een pen nib van Tim Holtz, parellint, bloemen van o.a. Wild Orchid Crafts. 

De typemachine kan ook open, want het bovenstuk is als een soort deksel. Je kan er dus ook nog spulletjes in bewaren als je wil.


Ik heb het project met veel plezier gemaakt en ik wil de dames van de Club Cards & More dan ook nog bedanken voor de geweldige mooie dag! 


8 opmerkingen:

  1. Wat is dit gaaf............... en zo mooi.
    Liefs Bianca.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw Chantal wat is dit een schitterend project. Jij hebt er wel iets heel moois van gemaakt. Ik kijk vaker bij Tara op het blog. Jou resultaat is heel anders, ik vind het geweldig.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is prachtig in je favoriete kleur Chantal, wat een werk, maar zo mooi, ik zit bijna te smelten, ook zo keurig afgewerkt, mijn complimenten hoor.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. In een woord...Geweldig!
    Een lust voor het oog.
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bizar mooi, dit! Wat een werk en wat een schitterend eindresultaat!

    Lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal