Followers

zondag 15 mei 2016

WLVC #68 Reminder Music


Vandaag wil ik jullie graag herinneren aan onze reguliere challenge bij We Love Vintage Challenge blog. Dit keer is het thema: Muziek!. Kom een kijkje nemen op ons blog WLVC om te zien wat voor prachtige creaties de andere dames gemaakt hebben. Ze zijn zoooooooooooo mooi! Je hebt nog maar een paar dagen de tijd om deel te nemen!


Je kan een mooie prijs winnen dat gesponsord wordt door Jolanda van 't Scraphuis en betreft een prachtige waardeboon van € 7,50 vrij te besteden in haar (web)shop.


Dan nu natuurlijk over naar mijn kaartje. Ik heb het prachtige papier van My Minds Eye gebruikt. 

Verder heb ik een stans van Cheery Lynn gebruikt. Voornamelijk verder chipboard van Scrapeniec gebruikt en veel bloemen van o.a. Wild Orchid Crafts. De kleivlinders heb ik gemaakt van een mal van Martha Stewart.

Ik hoop dat ik jullie enthousiast heb gemaakt over deze challenge en we hopen dat jullie weer gezellig meedoen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal