Followers

vrijdag 1 juli 2016

White horse + reminder TFM Sun sea or the beach!


Goedemorgen allemaal,

Vandaag een paarse kaart voor jullie! Deze kaart heb ik speciaal gemaakt voor de dochter van mijn vriendin die gek is op paarden en afgelopen week 10 jaar geworden is. Ze was superblij met deze kaart.

Ik heb de volgende spulletjes gebruikt die allemaal te koop zijn bij The Ribbon Girl! Klik op de onderstaande links om direct naar het juiste artikel te gaan.




Daarnaast wil ik jullie graag attenderen op de lopende challenge bij Time for Magnolia Challenge - Sun Sea or the Beach. Dit is onze laatste challenge voor de zomervakantie en we zouden het fantastisch vinden als jullie meedoen aan deze challenge! Hieronder een kaartje ter inspiratie die ik eens eerder gemaakt heb, maar perfect past bij het thema!


Ik wens iedereeen een fijne dag en tot de volgende keer!

2 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende kaart Chantal, de kleuren, o ik ben er zo gek op.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Chantal ,
    Wow wat een PRACHTIGE kaart heel mooi met het paarse lint mooie kleuren.
    Echt weer een toppertje hoor .
    Je magnolia creatie is ook weer top hoor .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal