Followers

vrijdag 17 maart 2017

Reminder Challenge #03 CraftAddiction - Bingo!


Goedemorgen allemaal!

Vandaag wil ik jullie graag herinneren aan onze maandchallenge bij Craft Addiction Challenge! Het thema luidt: BINGO! Dit betekent: maak een creatie/kaart en laat hierop minimaal een horizontale, verticiale of diagonale lijn qua ingrediënten op terugkomen. Doen jullie gezellig mee aan onze challenge? Je hebt nog tot en met 31 maart de tijd om mee te doen. Kom ook eens een kijkje nemen op ons blog wat voor prachtige creaties de andere DT-dames hebben gemaakt.

Dit keer heb ik een canvas van 20x20 cm gebruikt en het papier is van Joy Crafts (houtstructuur). Als eerste heb ik met white gesso de canvas in de primer gezet.

Ik heb met de stencil van Dutch Doobadoo Bricks en Chicken Wire hier en daar structuurpasta aangebracht en dat droog gemaakt met de heatgun. Daarna heb ik met Lindy's Stamp Gang sprays de achtergrond gedaan. Ook heb ik crackle structuurpasta gebruikt voor een crakelee effect.

Het sentiment en de ornament zijn van Wycinanka en ik heb ook bronzen ornamenten en vlinders gebruikt. Rondom de foto heb ik ook met powertex balletjes gewerkt: small en mini. De bloemen zijn van 49 and Market.

De volgende materialen heb ik gebruik van Craft Addiction:





Ik hoop dat ik jullie heb mogen inspireren met deze canvas en dat jullie allemaal meedoen aan onze challenge!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thank you for visiting my blog! I appreciate you leaving me a message on my blog post and thank you in advance! Hugs, Chantal